חברת האם, החליטה לסגור את מחלקת הפיתוח בישראל, וביקשו סדנה למציאת עבודה לשבעת העובדים המפוטרים.
קיימתי סדנה של 5 שעות לשבעה מפוטרים, שרובם מועסקים שנים רבות (5-30 שנים) בחברה, שמטרתה לעזור להם להבין כל מה שנדרש מהם על מנת לייצר תהליך אפקטיבי של חיפוש עבודה.

הם כתבו לי אחרי הסדנה:

נירית היקרה,

בחודש אוקטובר קיבלנו הודעה מהנהלת החברה כי המחלקה בה אנו עובדים עומדת להיסגר וכי בקרוב כולנו נהיה מפוטרים. לאחר ההלם הראשוני, הבנו כי לאחר שנים של עבודה באותה חברה (בין 5 ל- 30 שנה) אנחנו בהחלט לא מעודכנים ולא יודעים באמת איך למצוא את המשרה החדשה אותה אנו רוצים לקבל. ביקשנו מהחברה לתת לנו עזרה בנושא ואת נירית גויסת לסייע לנו.

הסדנה הייתה בת 5 שעות אבל ללא ספק באותו זמן קצר יחסית קיבלנו מידע חשוב לא רק על "איך מוצאים עבודה" אלא גם הבנו דברים רבים על עצמנו וכיצד אנו מוצגים ונתפסים בעיני הסביבה. שוחחנו רבות על הבנת התכונות החזקות שלנו והדרך להדגשתן ועל הזדמנויות שאסור לפספס.

התחברתי מאוד לפרק שעסק בדרכים נכונות למציאת עבודה, שימוש בדרכים אלה יכול לחסוך זמן יקר בחיפוש עבודה ולשפר באופן משמעותי את הסיכוי למציאת עבודה. קיבלנו תמונה ברורה על הכוחות שפועלים בשוק העבודה עם דגשים לגבי מנגנוני חיפוש יעילים יותר או פחות.

שמחנו מאוד על האפשרות לעבוד אתך על קורות החיים שלנו וסעיף אחרי סעיף הראית לנו כמה שאנחנו לא מעודכנים בכל מה שקשור לאופן בו כתובים קורות חיים, וכמה פשוט לשפר את סיכויי השליפה של קורות החיים שלנו מתוך ערמות של קורות חיים שנשלחות לכל משרה פנויה.

אופן העברת הסדנה ובניית הרצף הלוגי של העברת החומר מול הקבוצה היה מרשים, ברור ורהוט. נראה כי ניסיון רב השנים שלך בתחום מהווה כלי חשוב לקבלת הרצאה מובנת ואיכותית לכל עובד, לא משנה מהי משרתו או מעמדו בחברה.

לסיכום אנו רוצים להודות לך על ההכוונה, הסיוע ושגרמת לנו לחשוב שונה "ומחוץ לקופסה" לא רק על עצמנו אלא גם על האופן שבו אנו תופסים את המושג שנקרא – מציאת עבודה.
אני בטוח שבעקבות הסדנה גבר הסיכוי של כל אחד מאתנו למציאת המשרה הבאה ללא פשרות על אופי המשרה והתנאים המוצעים.

בברכה,

 ד"ר דרור סימן טוב

מנהל פרויקטים מו"פ

אורג'ניקס, יבנה

Orgenics Ltd.

P.O.Box 360 Yavne 70650, Israel

Tel: 972-8-9429201; Fax: 972-8-9438758