התהליך עם "הדוקטור" (בוחרת בעילום שם) התחיל בפגישה אחת ונמשך בשיחות יעוץ טלפוניות לאורך תהליך חיפוש עבודה – דגשים לפני ראיונות, לפני סגירת מו"מ על תנאי עבודה, לפני הודעה על התפטרות. בסוף כל התהליך קיבלתי את המייל הבא-
התחלתי לחפש עבודה מתןך רצון לבצע שינוי ולהתקדם הלאה אל התפקיד הבא.
מכיוון שחיפשתי עבודה תוך כדי עבודה, העומס עלי היה גדול והיה לי ברור שאצטרך עזרה מקצועית והכוונה בעולם התעסוקתי, שבו כל כך הרבה נראה לי זר.
מצאתי את התמיכה שחיפשתי בנירית.
נפגשתי עם נירית, קיבלתי משוב מצוין לשיפור קורות החיים שלי, טיפים לביצוע נטוורקינג שילוו אותי גם הלאה בהמשך הדרך, והרבה חיוכים והבנה מלווים בשנות נסיון הרבות של נירית בתחום חיפוש העבודה. בהמשך הדרך נירית ליוותה אותי בעצות מצוינות לאורך כל תהליך חיפוש העבודה. לפעמים שיקפה לי את הרגשותיי, לפעמים סיפקה את התובנות החסרות לי להבנה מעמיקה יותר של המעסיק הפוטנציאלי, ושל הסיטואציות בהן נמצאתי. ידעתי שבכל שיחת טלפון אתעשר בתובנות כיצד לפעול הלאה, באיזו גישות מומלץ לנקוט בראיונות הבאים ובכלל בעצות זהב ובהרבה סימפטיה וחום. הדרך לחיפוש העבודה נעשתה קלה יותר בזכות הליווי של נירית.
אני מתחילה עבודה חדשה עם הרבה התרגשות, וזה הזמן להודות לך נירית על הייעוץ, הליווי והגישה האישית הנפלאה שלך.

מירב החליטה לעשות שינוי ולעבור משכירה לעצמאית וכתבה לי לאחר פגישתנו היחידה-
אמנם פגישתנו הייתה כבר מזמן (האמת הרבה יותר מזמן ממה שזכרתי
J) אך אני מרגישה צורך להעלות על הכתב את התודה הגדולה שאני חשה שאני חייבת לך.הגעתי אלייך עם מסה כבדה של מחשבות מאוד מבולבלות וחסרת יכולת לקבל החלטות.
בפגישה אחת הצלחת לעזור לי לעשות סדר בדברים.
יצאתי מהפגישה איתך וככל שחלפו השעות התחושה של ההבנה וההפנמה, "מה אני צריכה לעשות", הלכה והתעצמה.
בלי הסיוע שלך אני חושבת שעד היום הייתי מסתובבת סביב הרעיונות הלא מגובשים עוד הרבה זמן.
יצאתי לדרך חדשה עם כוחות ואמונה שלמה ביכולותיי והרבה מזה הוא בזכותך.
אני בטוחה שאיעזר בך בעתיד כשאגיע לצמתים שונות בחיי.
תודה, תודה, תודה.
מירב ספירו

 למרני הספיקה פגישה אחת
נירית שלום,
לפני מספר חודשים הגעתי אליך ליעוץ כדי לשפר את ההבנות שלי בנושא חיפוש עבודה.
יצאתי מהמפגש בהבנה שחיפוש עבודה אפקטיבי ונכון מצריך דגש ממשי בנושא הנטוורקינג , ואכן הפעלתי מעגלים שונים של מכרים וחברים בחיפוש המשרה שתתאים לי.
רציתי להודות לך על ההכוונה הממוקדת, הרגישה והמקצועית, שהביאה אותי למציאת תפקיד אשר עונה על כל ציפיותיי.
בברכה,
מרני לוין

  לנירית המדהימה, ברור שיכולתי לכתוב לך את זה בפרטי, אבל מגיע לך שכל העולם ידע כמה שאת מדהימה. הגעתי אלייך מתוסכלת, מדוכאת ומיואשת מיחסו של העולם התעסוקתי כלפי נשים בכלל ואימהות בפרט, אפילו כאלה שלא מבקשות תנאים מיוחדים, אלא סתם בעוונותיהן הביאו ילד. תמכת, ייעצת, דירבנת ולא מעט בזכותך גאה לספר שהיום התקבלתי לעבודה. את עושה עבודת קודש ואני מלאת הערכה והוקרה לך….תודה!
עופרה קני שני