היא חיפשה יועצת מומחית להייטק. ואני לא יועצת מומחית להייטק. אני יועצת מומחית למציאת עבודה בכל מגזרי המשק. מאות מלקוחותיי הגיעו מהייטק, מאות מהביוטק, קמעונאות, תקשורת… היא פשוט לא ידעה איך לחפש עבודה. ולמדה. ומצאה. איריס מספרת על הדרך שלה למציאת עבודה:

נירית שלום,
כשפגשתי אותך לראשונה יצאתי מהפגישה מחוזקת ונתת לי כזה "בוסט" לחפש עבודה שהייתי חייבת לשלוח לך מייל תודה ענקית עם ביג לייק על הכל ואני אפרט:
הגעתי אלייך במהלך אוגוסט 2013 בתחושה של חוסר אונים – איך מחפשים עבודה? למה אף אחת מהחברות השמה ו\או חברות האינטרנט לא מגיב לקורות החיים שאני שולחת? אך בחרתי לשאול אותך שאלה אחרת ראשונה- "האם הגעת מתחום ההייטק", וכשענית בשלילה הרגשתי כיצד האוויר במפרסים שלי ירד עוד קצת, אך את הוספת שליווית הרבה מאוד מחפשי עבודה בכל התחומים- הייטק, ביוטק, קמעונאות ועוד ועוד והסברת (ואפילו שכנעת) שהכלים הנדרשים, והטעויות שעושים דומים בכל המגזרים, בכל התפקידים ובכל רמות היררכיה. כבר בשיחת הטלפון קולך הנעים ודברייך המקצועיים גרמו לי להרגיש טובה יותר, שווה יותר, חזקה יותר.
דברייך נטועים כמנטרה בגרוני כשאני מדריכה את חבריי היום: קודם כל לייצר קורות חיים טובים שניתן לשווק ולהתאים אותם לכל משרה- לא רק התוכן חשוב אלא ההצגה של הנתונים- כמו כן לדעת להגן ולהתגונן לגבי כל דבר שנרשם בקורות חיים.
חזרתי הביתה והתחלתי לצפות בסרטונים ומיד נתקלתי בסרטון של "נאום המעלית"- מדהים כמה חזק וכמה נכון לשמור על הפה ולדעת מתי לדבר ועם לדבר ואיך לדבר (:)
היה ברור לי שאני מגיעה לעוד פגישה וכל מידע שקיבלתי מימך רק חיזק אותי יותר – לימדת אותי איך לעבוד בלחפש עבודה!!
רק לאחר שקורות החיים תוקנו ושופצו הבנתי שלחפש עבודה צריך לעבוד בצורה מאוד יסודית ועיקבית- להתאים קורות חיים , לנהל רישום על המשרה הנחשקת, להפיץ אותי ואת המקצועיות שלי בכל מקום בצורה מכובדת ומקצועית, לא לכפות אותי על אף אחד מחבריי ו\או סתם אנשים שפוגשים ברחוב.
מיד אחרי פגישתנו השנייה התחילו להגיע אליי הצעות עבודה והיו לי ימים שהיו לי 2-3 ראיונות עבודה ואת יקירה לאורך כל הדרך חיבקת בקולך, הדרכת, כיוונת וחשבת איתי מה להגיד? איך להגיד? ומתי לשתוק ומתי לדרוש – אפילו אם זה היה בשעה 23:00 בלילה תמיד היית בשבילי בכל נקודה.
היום אני עובדת במקום שאני אוהבת עם אנשים מדהימים- הדרך להתקבל הייתה ארוכה החל מראיון עבודה שבו ציינו בפניי שאני אובר ומפחדים לגייס אותי- לימדת אותי איך להתמודד ולשכנע אותם שכן שווה לגייס אותי וכן אני כן נחוצה להם- לאחר מכן הגעתי למבחנים ב"בוטיק" של המבדקים הייתי בטוחה שמגייסים אותי לנאס"א- הצלחתי לעבור את המבחנים בהצלחה ואף התקבלתי וזה הרבה בזכותך!!

מה שאני רוצה להגיד במייל שלי זה תודה ענקית על היותך את- אישה מדהימה עם המון נתינה- מקצועית, חכמה ומשהו שאני לא יודעת לתאר בדיוק אבל כשמדברים איתך הכול נראה טוב…. (:)

 כיף לי שהכרתי אותך ותמיד אבל תמיד תהיה לך פינה חמה בליבי.

 איריס אדרי