חופשת לידה יוצרת הרבה חידושים בחיים ולא רק תינוקות הם הדבר החדש אלא גם המון מחשבות ותהיות. אמהות רבות מרגישות שהן בצומת בקריירה, כך קרה גם להדס שהפכה לאמא לתינוקת ובלי ביטחון לגבי הדרך שבה רוצה לסלול את הקריירה שלה. הסיפור של הדס:

לאחר לידת בתי הבכורה וסיום לימודי תואר שני, התחלתי תהליך של חיפוש עבודה. הייתי בנקודה לא טובה בקריירה, לאחר תקופה של כשנה בה לא עבדתי, הביטחון העצמי שלי היה נמוך ונוסף על הקשיים המוכרים שמלווים את תהליך חיפוש העבודה הצטרפו האילוצים והקשיים שמערימים המעסיקים מתוקף היותי אמא. רציתי בכל מאודי להשתלב חזרה בשוק העבודה, אך הייתי מבולבלת, לא הייתי בטוחה לאיזה תחומים לפנות כיוון שהתואר השני שלי עסק בתחום אחר ממה שעבדתי קודם לכן. הרגשתי שחסר לי מיקוד והתחלתי לפנות למגוון רחב ביותר של משרות.
בשיטוטי באינטרנט נתקלתי באתר של נירית שעוסק בקידום אמהות לעבודה, התחלתי לקרוא כתבות ולצפות בסרטונים שלה שכבר מהתחלה סייעו, חידשו ונתנו כלים לחיפוש העבודה. החלטתי שאני נכנסת לתהליך עם נירית על מנת לקדם ולזרז את התהליך ככל שניתן.
הגעתי לנירית מבולבלת, לא בטוחה לאיזה תחומים לפנות ובמקביל התחלתי תהליך מיונים להתקבל לחברה גדולה שקרובה מאוד למקום מגורי. נירית מיקדה אותי מהפגישה הראשונה בכך שאני הולכת להסתער על החיפוש ולעבוד בכל הכוח עד למציאת העבודה, (דבר שלא היה פשוט עם תינוקת בבית). הכניסה בי כוחות ואנרגיות לתהליך חיפוש העבודה, דברים שנראו לי קודם לכן כבדים ומסובכים הפכו קלים ופשוטים. נירית אימנה אותי לאורך כל התהליך ונתנה לי מענה על כל שאלה או התלבטות ותוך מספר פגישות התקבלתי לעבודה.
אני מתחילה עכשיו התחלה חדשה עם הרבה אופטימיות ושמחה ומקווה מאוד להצליח.
הדס ט.